پلاسماجت چیست؟ |کاربرد و عوارض احتمالی دستگاه پلاسماجت

تاریخ انتشار : 29 آبان 1400
نویسنده : کارن طب
دستگاه پلاسماجت

دستگاه پلاسماجت امروزه نقش پررنگی در اکثر کلینیک‌های زیبایی و پوست و مو ایفا می‌کند. این دستگاه بارها با پلاسما پلکسر و پلاسماپن مقایسه شده است. هیچ نگرانی بابت استفاده از دستگاه پلاسما مجوز دار وجود ندارد زیرا تاییدیه پلاسما …

دستگاه پلاسماجت امروزه نقش پررنگی در اکثر کلینیک‌های زیبایی و پوست و مو ایفا می‌کند. این دستگاه بارها با پلاسما پلکسر و پلاسماپن مقایسه شده است. هیچ نگرانی بابت استفاده از دستگاه پلاسما مجوز دار وجود ندارد زیرا تاییدیه پلاسما توسط کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکا صادر شده است. یکی از کاربردهای پرطرفدار آن رفع تیرگی زیربغل است. در این مقاله برای آشنایی بیشتر با دستگاه پلاسماجت و تفاوت آن با پلاسماپن و پلاسما پلکسر با کارن طب همراه باشید.

پلاسما جت، معجزه زیبایی!

پلاسما جت یکی از روش های مربوط به پلاسما تراپی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در حقیقت، پلاسما جت نسل جدید فناوری برای سفت شدن پوست و تحریک تولید کلاژن است. اگر از جراحی زیبایی می‌ترسید، قطعا پلاسما با دستگاه پلاسماجت ک روش منحصر به فرد برای افزایش زیبایی شما خواهد بود. این درمان برای انواع نواحی بدن از جمله چین و چروک دور چشم، جوانسازی پوست، کوچک کردن بینی و… استفاده می‌شود. ماده اصلی این روش زیبایی و درمانی، پلاسما است. پلاسما یکی از چهار حالت اصلی ماده است که بر خلاف سایر مواد، ویژگی های بسیار خاصی دارد. این ماده از طریق یونیزاسیون گازهای جوی ایجاد می‌شود. یک گاز یونیزه متشکل از یون‌ها و الکترون‌ها است. در حقیقت، جدا شدن الکترون از لایه آخر عناصر، مولکول‌های یونیزه را ایجاد می‌کند. پیشرفت علم سبب شده تا از این ماده در امور زیبایی و سلامت استفاده کنیم. این روش به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش است. زیباسازی پوست با روش پلاسما جت نیازی به بستری بیمار ندارد و به صورت کاملا سرپایی انجام می‌شود. می‌شود این روش بدون درد را کم عارضه ترین راه برای بازگرداندن زیبایی و شادابی پوست دانست.

دستگاه پلاسماجت چیست؟

پلاسماجت یک روش نوین که چند سالی است در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از دستگاه پلاسماجت انجام می‌شود. این روش فرایند آب رسانی به پوست را تسریع می‌کند تا در نهایت شادابی و جوانی پوست مجدد به دست آید. دستگاه پلاسماجت می‌تواند انواع آسیب‌های پوستی را برطرف کند و درمان ایده‌آلی برای زیباجویان پوستی به شمار می‌رود. این دستگاه با یونیزه کردن گاز موجود میان پوست و اپلیکاتور، با ایجاد بار الکترونی روی غشای پوستی اثر می‌کند.

مشخصات فنی دستگاه پلاسماجت

واقعیت این است که دستگاه پلاسماجت در اکثر محصولات موجود در بازار به عنوان یک نام و برند تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار که با این نام شناخته می‌شوند، خود دستگاه پلاسماجت نیستند. پلاسماجت نوعی از پلاسما است که در اثر برانگیخته شدن جریانی از گاز در حال عبور از نازل مانند هلیوم، آرگون یا گازهای دیگر به وجود می‌آید و در نهایت به صورت یک جت پلاسمایی از نوک نازل منتشر می‌شود. در نتیجه این مکانیسم، هنگام تولید آرک پلاسما، نیازی به سیم ارت یا همان اتصال به پوست نیست و دستگاه در فاصله 2 الی 3 میلی متری از سطح پوست، در حدفاصل بین پوست و نوک دستگاه، آرک پلاسمای بنفش و استاندارد را تولید می‌کند.

مینیموم و ماکسیموم دستگاه پلاسماجت

برای انجام عمل های درمانی از جمله بلفاروپلاستی یا موردهای دارای حساسیت بالاتر مانند پلاسماجت پلک، بهره‌مندی از مینیموم پلاسما بسیار اهمیت دارد و بسیاری از دستگاه‌های موجود در سطح بازار این مینیموم را ندارند. اما دستگاه پلاسما کارن طب از این مینیموم بهره‌مند است. همچنین لازم است بدانید که ماکسیموم پلاسما تنها برای عمل‌های بسیار سخت مانند برداشتن خال‌های گوشتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از پلاسماهای دارای تا 800 میکرون عمق نفوذ، در نقاط حساسی مانند پلک و دور چشم، ممکن است بیمار را به PIH دچار کند. به همین دلیل است که دستگاه پلاسما کارن طب با بهره‌مندی از سیستم استاپر خودکار قصد دارد تمام احتمالات را در رابطه با بروز PIH به صفر برساند.

پلکسر

شرایط عمل با دستگاه پلاسماجت

این دستگاه به صورت جامع برای زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که کلینیک مد نظرتان از دستگاه پلاسما مجوز دار و دارای تاییدیه پلاسما استفاده کند. عمل پلاسماجت به صورت سرپایی انجام می‌شود و به بستری نیازی ندارد. این روش از جمله عمل‌های کم عارضه و بدون درد برای زیباسازی پوست صورت و بدن به شمار می‌رود که به هیچ گونه برش در پوست نیازی ندارد. دلیل محبوبیت و همه گیری دستگاه پلاسماجت در سطح جهانی این مسئله است که نتایج این روش در مدتی کوتاه ظاهر می شود و برای مدتی طولانی باقی می‌ماند.

روش انجام پلاسماجت و مکانیسم اثر پلاسما

ماده اصلی این روش پلاسما است. پلاسما ایجاد شده میان سطح پوست و الکترود، به ایجاد یک جریان الکترونی منجر می‌شود. سلول‌های بدن دربرابر عبور جریان، مقاومت طبیعی و اساسی دارند. به همین دلیل با برخورد الکترون‌های پرانرژی به سطح پوست، تبخیر سلولی اتفاق می‌افتد و به تولید Microburn منجر می‌شود. انرژی وارد شده به سطح پوست بدن و سلول‌های زیرین آن منتقل می‌شود تا موجب لیفت، جوانسازی و ترمیم سلولی شوند.

انواع کاربردهای دستگاه پلاسماجت، پلاسماپن و پلاسماپلکسر (بیشتر بدانید)

جوانسازی پوست Plasma Pen, Cold Plasma jet, FEDBD
ایمپلنت Spark Plasma
ترمیم دندان Cold plasma jet
انعقاد خون Spark Plasma, Cold Plasma jet, FEDBD
سفید کردن دندان Cold plasma jet
ترمیم زخم های مزمن Cold plasma jet, FEDBD
بلفاروپلاستی ایمن Plasma Pen
چین و چروک‌های سطحی و خفیف Plasma Pen

اثر پلاسما

کاربردهای دستگاه پلاسماجت

این دستگاه کاربردهای بی‌شمار و گسترده‌ای دارد اما عمده کاربردهای آن مخصوص پوست انسان است. به همین دلیل این دستگاه را یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای زیبایی و جوانسازی پوست می‌دانند. از جمله محبوب‌ترین کاربردهای دستگاه پلاسماجت می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌ (Wrinkle Removal and Skin Rejuvenation)

برای از بین بردن خطوط استاتیک پیشانی، خط لبخند و چین و چروک‌های صورت کافی‌است میکرو برن‌ها را در اطراف نواحی فرورفتگی پوست تولید کنید تا در این روند لیفت شدن پوست و از بین رفتن چروک‌ها بلافاصله بعد قابل مشاهده شود.

جوانسازی

لیفت و جمع کردن پوست (Skin tightening)

انرژی ایجاد شده توسط پلاسما در ناحیه تحت درمان به اپیدرم هدایت می‌شود و در نهایت به لیفت و افزایش خاصیت کشسانی پوست منجر می‌شود.

فیلم What Is Carboxytherapy در یوتیوب

فیلم پلاسماجت برای لیفت صورت و جوانسازی پوست

خط پیشانی

درمان جای جوش و آکنه (Removing Acne Scars)

دستگاه پلاسماجت یک روش ایده‌آل برای درمان جای جوش و آکنه به شمار می‌رود. با توجه به این قضیه که فرایند اثرگذاری پلاسماپن سطحی است، از بین بردن جای زخم و آکنه به سادگی انجام می‌شود.

فیلم برداشتن خال و جای جوش با دستگاه پلاسماجت

دیگر کاربردهای پلاسما جت:

  1. درمان چین و چروک‌ها
  2. درمان جای جوش و آکنه
  3. درمان جای زخم و بریدگی
  4. رفع افتادگی پلک
  5. لیفت بینی
  6. درمان ترک های پوستی
  7. از بین بردن انواع ضایعات پوستی
  8. از بین بردن قطعی زگیل و فیبروئیدها
  9. درمان خطوط پیشانی و خط لبخند

مزایای روش پلاسماجت

استفاده از یک دستگاه پلاسما مجوز دار که تاییدیه پلاسما را داشته باشد، مزایای بی‌شماری به همراه دارد. از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. عمل کم‌خطر و کم‌عارضه
  2. قابلیت درمان و رفع انواع آسیب‌های پوستی
  3. بدون درد و احساس بد حین عمل
  4. اثرگذاری سریع و بعد از یک جلسه
  5. متناسب با تمام تیپ‌ها و رنگ‌های پوستی
  6. تحریک و تسریع روند کلاژن سازی پوست
  7. بهبود روند خون‌رسانی و آب‌رسانی پوست
  8. جایگزین مناسب عمل‌های تهاجمی
  9. ماندگاری طولانی مدت و بی‌نظیر

اثر پلاسماجت

دستگاه پلاسماجت چه تفاوتی با پلکسر دارد؟

روش پلاسماجت از نظر نحوه انجام عمل‌ها و نتیجه‌ها، تفاوت چندانی با پلاسما پلکسر ندارد. تنها تفاوت میان این دو روش، دستگاه مورد استفاده برای انجام این عمل‌هاست. از هر دو دستگاه پلاسماجت و پلاسما پلکسر می‌توان برای از بین بردن انواع ضایعات پوستی و درمان دیگر آسیب‌های پوستی استفاده کرد. هر دو غیر تهاجمی هستند و هیچ عارضه و خطری برای زیباجو به همراه ندارند. هیچ کدام حین عمل به بریدگی و بستری نیازی ندارند و دوره نقاهت هر دو نسبت به عمل های جراحی تهاجمی، کوتاه‌تر است. زیباجویان در صورت استفاده از هر کدام از این دستگاه‌ها می‌توانند بلافاصله بعد از جلسه اول، نتیجه را مشاهده کنند.

پلاسماجت چه تفاوتی با  پلاسماپن دارد؟

توجه کنید که این پلاسماپن، آن پلاسماپن نیست!

تنها قلم پلاسما مجوز دار و دارای تاییدیه پلاسما در ایران و جهان، که تحت عنوان پلاسماپن شناخته می‌شود. قلم پلاسما تولیدی در کارخانه شرکت دانش بنیان کارن طب است. این دستگاه با دیگر پلاسماپن های موجود در بازار، کاملا متفاوت است و از نظر کارایی، در جایگاهی مساوی و گاهی بالاتر از دستگاه پلاسماجت قرار می‌گیرد. پلاسماپن نیز تفاوت چندانی با پلاسماجت ندارد و هر دو به یک اندازه موثر بوده و مزیت دارند. البته کار با قلم پلاسما وایرلس، برای پزشک یا اپراتور دستگاه راحت تر است و از نظر وزن پایین قلم و مولتی فانکشنال بودن دستگاه، کاربردهای پلاسماپن گسترده تر است. مهم ترین تفاوت دستگاه پلاسماپن با پلاسماجت، نحوه عمل کردن آن است. این تفاوت بسیار جزئی اما قابل تامل است.

شرایط خرید دستگاه پلاسما

دستگاه‌های پلاسماجت، پلاسما پلکسر و پلاسما پن  از محصولات معتبر و بسیار کاربردی شرکت کارن طب است. این شرکت محصولات خود را با قیمتی استثنایی نسبت به قابلیت‌های کاربردی و هوشمند آن به مشتری ارائه می‌کند.جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شرایط خرید نقدی و اقساطی دستگاه پلاسما پن کارن طب، با شماره 45302  021 تماس بگیرید یا به شماره 09129729702 در واتساپ پیام دهید و از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند شوید

پلاسماپن چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه پلاسماپن برخلاف دستگاه پلاسماجت بر روی پوست اثر می‌گذارد. تاثیر پلاسماجت روی پوست عمقی تر است اما دستگاه پلاسما به صورت دقیق، ظریف و حرفه‌ای تر، بر نواحی زیرین پوست تاثیر می‌گذارد. دلیل این نوع نحوه اثر گذاری، تکنولوژی پیشرفته مورد استفاده برای طراحی این دستگاه است. قلم پلاسما کارن طب دارای تاییدیه پلاسما بالینی از بیمارستان‌های پوست رازی و لقمان است. دستگاه پلاسما مجوز دار کارن طب تاییدیه پلاسما خود را از سازمان FDA آمریکا نیز صادر کرده است. همچنین این دستگاه تاییدیه بالینی خود را بعد از انجام 168 فعالیت بالینی موفقت آمیز در بیمارستان‌های پوست رازی و لقمان دریافت کرده است. کسب جواز ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران نیز باعث تایید صحت و سلامت این دستگاه می‌شود.

آیا پلاسماجت درد دارد؟

یکی از اصلی ترین سوالات مراجعین این است که: آیا پلاسما درد دارد؟ میزان درد هر فرد متفاوت بوده و برخی از نواحی بدن حساس‌تر از سایر نواحی هستند. البته پلاسما پن چندان دردناک نیست و با استفاده از یک کرم‌بی‌حس‌کننده موضعی می‌توان درد ناشی از درمان آن را به حداقل میزان ممکن رساند. با این حال ممکن است در طول جلسه درمانی اندکی احساس ناراحتی یا سختی داشته باشید. در صورت عدم استفاده از داروهای بی حس کننده، قلم پلاسما می‌تواند اندکی دردناک باشد. در ضمن، اثر پلاسماپن بعد از اولین جلسه درمانی نیز قابل مشاهده خواهد بود. همچنین یکی دیگر از سوالات مهم در این باره این است که: پلاسما چنده ؟ این سوال به قیمت جلسات درمانی اشاره می‌کند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تاییدیه پلاسما

یکی از مواردی که اطمینان لازم را برای مراجعه کننده ایجاد می‌کند این است که پلاسما مجوز دار بوده و مورد تایید FDA باشد. این مورد نشان می‌دهد که استفاده از دستگاه پلاسماجت یا قلم پلاسما، هیچ خطری برای بافت پوست بدن شما نخواهد داشت. به شرطی که در انتخاب پزشک و مرکز درمانی و حتی دستگاه، دقت لازم و کافی را به خرج دهید. تاییدیه مهم دیگر برای دستگاه پلاسما، جواز ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران است. همچنین بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که تاییدیه پلاسما بالینی خود را از بیمارستان‌های پوست معتبر موجود در ایران، دریافت کرده باشید.

پلاسما مجوز دار

قیمت دستگاه پلاسماجت

قیمت مقرون به صرفه دستگاه پلاسماجت باتوجه به کارآیی بالای آن قابل توجه است. شرکت کارن طب پیش از فروش دستگاه پلاسما این امکان را در اختیار پزشکان و خریداران عزیز قرار می‌دهد و این محصول را با قیمت 23/000/000 تومان به فروش می گذارد.

دوره نقاهت پلاسماجت

انجام متدهای زیبایی با این دستگاه هیچ دوره نقاهتی ندارد. شما بلافاصله بعد از پلاسماجت می‌توانید به خانه بازگردید یا به انجام فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. تنها چند نکته مراقبتی وجود دارد که بهتر است بعد از انجام عمل، آن‌ها را رعایت کنید.

مراقبت‌های بعد از پلاسماجت

این نکته‌های مراقبتی را حتما جدی بگیرید. علاوه بر این نکات، تشخیص پزشک متخصص خود را هم به صورت دقیق انجام دهید:

  • عدم قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید تا 48 ساعت بعد از عمل ( یا استفاده از کرم‌های ضد آفتاب تجویز شده توسط پزشک )
  • عدم استفاده از دارو و مواد غذایی رقیق کننده خون، تا یک هفته بعد از عمل
  • عدم ماساژ ناحیه درمان شده با پلاسماجت
  • عدم استفاده از سیگار، قلیان و مشروبات الکلی تا یک هفته بعد از عمل
  • مصرف کامل داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص
  • عدم ایجاد فشار و گرم کردن ناحیه درمان شده
  • عدم دستکاری زخم های پلاسماجت

ماندگاری پلاسماجت چقدر است؟

می‌توان گفت ناحیه ای که پلاسماجت به آن تابانده می‌شود در ماندگاری نتایج موثر خواهد بود.به عنوان مثال ماندگاری پلاسما جت پلک یا بینی حدود 3 سال است. اما در نواحی دیگر صورت نظیر خط اخم، خط لبخند می‌توان ماندگاری اثر پلاسما تا 5 سال نیز  است. علاوه بر این در افراد با سنین بالاتر احتمال کاهش مدت زمان ماندگاری در نواحی که مستعد چین و چروک هستند، بیشتر خواهد شد.

آیا دستگاه پلاسماجت عوارض دارد؟

درصورتی‌که پلاسماجت در کلینیکی معتبری که از دستگاه پیشرفته ای استفاده کند و  همچنین توسط پزشک ماهر و متخصص انجام شود، خطری فرد داوطلب را تهدید نمی کند. عوارض احتمالی روش پلاسماجت احساس خارش و سوزش جزئی در نقاط درمان است. علاوه بر آن ممکن است ناحیه درمان کمی قرمز و متورم شده و التهاب داشته باشد.

شدت این عوارض و مدت‌زمان ماندگاری آن‌ها به عوامل مختلفی نظیر شدت آسیب، سن فرد، نوع پوست و ناحیه درمان بستگی دارد. اما در افراد مختلف با ویژگی‌های متفاوت این عوارض بیش از چند روز باقی نخواهند ماند. تجربه نشان داده است که در بسیاری از افراد عوارض پلاسماجت چند ساعت پس از درمان به طور کامل برطرف شده‌اند. اما در برخی افراد ممکن است زمان بهبود عوارض به حدود یک هفته نیز بکشد.

یکی از نگرانی های افراد، باقی ماندن جای زخم‌های پلاسماجت است.در همان لحظه پس از اتمام عمل پلاسماجت، نقاطی ریز و متعدد در ناحیه درمان مشاهده می کنید که ملتهب و سرخ شده و بعضا زخم‌های ریزی دارند. همین موضوع باعث ایجاد نگرانی در افراد شده و ممکن است این تصور را در آن‌ها ایجاد کند که جای این زخم‌ها هرگز برطرف نمی‌شود.

اما هیچ جای نگرانی نیست! جای این زخم‌ها باقی نمی‌ماند و با برطرف شدن همه عوارض زخم‌ها نیز کاملا خوب می‌شوند. به‌گونه‌ای که پس از برطرف شدن زخم‌ها نمی‌توانید محل درمان را تشخیص دهید.

چه کسانی می توانند درمان پلاسما جت انجام دهند؟

  • افرادی که می خواهند خطوط و چین و چروک زیر چشم خود را از بین ببرند.
  • افرادی که از جراحی هایی که نیاز به برش دارند می ترسند.
  • افرادی که می خواهند بلافاصله پس از جراحی به سر کار بازگردند.
  • افرادی که از نتیجه بلفاروپلاستی راضی نبوده اند یا از عدم تقارن رنج می برند.
  • افرادی که می خواهند هیچ جای زخمی در ناحیه تحت درمان باقی نماند.
  • افرادی که می خواهند از شر افتادگی پلک خلاص شوند، مشروط بر اینکه این افتادگی خفیف یا متوسط ​​باشد.
  • افرادی که به دلیل عوارض جراحی های قبلی دچار افتادگی در یک طرف صورت خود شده اند.

چه کسانی نمی توانند از روش پلاسماجت استفاده کنند؟

درصورتی‌که شرایط زیر را دارید، از پلاسما جت خودداری کنید:

  • زنان باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به صرع
  • آلرژی به مواد ضدعفونی کننده
  • آلرژی به بی حس کننده های موضعی
  • بیماری انکولوژیک Oncological disease
  • بیماری های پوستی، التهاب های پوستی
  • افراد دارای دستگاه تنظیم ضربان قلب، هولتر مانیتور و هرگونه شی فلزی در ناحیه تحت درمان.
  • افراد درگیری بیماری‌های التهابی حاد
  • وجود مقادیر زیادی از پوست کش آمده در ناحیه تحت درمان

سوالات متداول

آیا پلاسماجت درد دارد؟

یکی از مهم‌ترین سوالات مراجعین این است که: آیا پلاسما درد دارد؟ میزان درد هر فرد متفاوت بوده و برخی از نواحی بدن حساس‌تر از سایر نواحی هستند. البته پلاسما پن چندان دردناک نیست و با استفاده از یک کرم‌بی‌حس‌کننده موضعی می‌توان درد ناشی از درمان آن را به حداقل میزان ممکن رساند. با این حال ممکن است در طول جلسه درمانی اندکی احساس ناراحتی یا سختی داشته باشید. در صورت عدم استفاده از داروهای بی حس کننده، قلم پلاسما می‌تواند اندکی دردناک باشد. در ضمن، اثر پلاسماپن بعد از اولین جلسه درمانی نیز قابل مشاهده خواهد بود.

آیا پلاسماجت عوارض دارد؟

درصورتی‌که پلاسماجت در کلینیکی معتبری که از دستگاه پیشرفته ای استفاده کند و  همچنین توسط پزشک ماهر و متخصص انجام شود، خطری فرد داوطلب را تهدید نمی کند. عوارض احتمالی روش پلاسماجت احساس خارش و سوزش جزئی در نقاط درمان است. علاوه بر آن ممکن است ناحیه درمان کمی قرمز و متورم شده و التهاب داشته باشد. شدت این عوارض و مدت‌زمان ماندگاری آن‌ها به عوامل مختلفی نظیر شدت آسیب، سن فرد، نوع پوست و ناحیه درمان بستگی دارد. اما در افراد مختلف با ویژگی‌های متفاوت این عوارض بیش از چند روز باقی نخواهند ماند. تجربه نشان داده است که در بسیاری از افراد عوارض پلاسماجت چند ساعت پس از درمان به طور کامل برطرف شده‌اند. اما در برخی افراد ممکن است زمان بهبود عوارض به حدود یک هفته نیز بکشد.

ماندگاری پلاسماجت چقدر است؟

 می‌توان گفت محلی که پلاسما جت به آن تابانده می‌شود در ماندگاری نتایج موثر خواهد بود. معمولا ماندگاری پلاسما جت پلک یا بینی حدود 3 سال است. اما در بخش‌های دیگر صورت نظیر خط اخم، خط لبخند و… می‌توان ماندگاری نتایج  تا 5 سال نیز  برسد. علاوه بر این در افراد با سنین بالاتر احتمال کاهش مدت زمان ماندگاری در نواحی که مستعد چین و چروک هستند، بیشتر خواهد شد.

موارد منع استفاده از پلاسماجت؟

زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به صرع، آلرژی به مواد ضدعفونی کننده، آلرژی به بی حس کننده های موضعی، بیماری انکولوژیک Oncological disease، بیماری های پوستی، التهاب های پوستی، افراد دارای دستگاه تنظیم ضربان قلب، هولتر مانیتور و هرگونه شی فلزی در ناحیه تحت درمان، افراد درگیری بیماری‌های التهابی حاد، وجود مقادیر زیادی از پوست کش آمده در ناحیه تحت درمان

17 دیدگاه

    1. سلام وقت بخیر
      بسیار اهمیت دارد که دستگاه پلاسما مورد استفاده شما از نظر فنی و استاندارد، تاییده شده باشد و به نوعی پلاسما مجوز دار به بازار عرضه شود. دستگاه پلاسماپن کارن طب از تمام تاییدیه و مجوز های لازم برخوردارد است. در صفحه این محصول می توانید با تاییدیه های مورد نیاز هر دستگاه پلاسماپنی آشنا شوید.
      دستگاه پلاسماپن کارن طب

  1. سلام آیا میشه این دستگاه رو بخریم یاد بگیریم طرز کارش رو و برای خودمون تو خونه استفاده کنیم؟؟ برای چین و چروک مثلا..

  2. سلام
    یک سوال داشتم از خدمتتون
    آیا افراد عادی هم میتونن این دستگاه رو بخرن و استفاده کنن داخل منزل؟
    یا اینکه استفاده از اون نیاز به تخصص داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارن-طب

بیشتر بخوانید

دیدن همه

کلیه حقوق وبسایت برای کارن طب محفوظ است. طراحی و توسعه توسط ایده‌چی