کربوکسی تراپی تیرگی واژن | بهترین راه جوانسازی و رفع تیرگی واژن

تاریخ انتشار : 28 مهر 1400
نویسنده : کارن طب
کربوکسی تراپی واژن

واژن ناحیه ای است که به مرور زمان دچار تغییرات ظاهری بسیاری می شود. اثر کربوکسی تراپی بر جوانسازی واژن در این روش با تزریق گاز کربن دی اکسید انجام می شود.  گاز کربن دی اکسید موجب افزایش اکسیژن رسانی …

واژن ناحیه ای است که به مرور زمان دچار تغییرات ظاهری بسیاری می شود. اثر کربوکسی تراپی بر جوانسازی واژن در این روش با تزریق گاز کربن دی اکسید انجام می شود.  گاز کربن دی اکسید موجب افزایش اکسیژن رسانی به پوست ناحیه واژن و در نتیجه جوان سازی پوست می شود. دغدغه اصلی کسانی که به  پزشک مراجعه می کنند برای انجام این عمل، مدت ماندگاری کربوکسی تراپی جوانسازی واژن است. در این مطلب قصد داریم تا به طور جامع و تخصصی به این موضوع بپردازیم. اگر شما هم چنین دغدغه ای دارید با کارن طب همراه باشید تا با اطلاعاتی کامل برای انجام این عمل زیبایی با بهترین دستگاه کربوکسی تراپی اقدام کنید.

رفع تیرگی واژن

اثر کربوکسی تراپی بر واژن چیست؟

رفع تیرگی و درمان چین و چروک های این ناحیه، اصلی ترین اثر کربوکسی بر واژن است. پزشک با تزریق کربن دی اکسید به مقدار مشخص و معینی به بافت پوست واژن، عمل کربوکسی تراپی را انجام می دهد. این عمل کاملا به صورت سرپایی انجام می شود و شما قبل و بعد عمل نیاز به بستری شدن ندارید. علت استفاده از گاز کربن دی اکسید خواص آن است. تزریق این گاز موجب افزایش خون رسانی به واژن، بهبود اکسیژن رسانی و تغذیه و ترمیم سلول های بافت واژن و افزایش متابولیسم این ناحیه می شود. عوامل ذکر شده موجب می شوند تا کلاژن سازی در بافت پوست واژن افزایش پیدا کند و در نتیجه جوانسازی  واژن صورت بگیرد. این روش خیلی سریع تاثیر می گذارد حتی گاهی اوقات بعد از جلسه اول اثر کربوکسی تراپی مشاهده می شود. در ضمن بدون خونریزی و با کم ترین میزان درد همراه است. اثر شگفت‌انگیز کربوکسی تراپی در ناحیه واژن را نمی‌توان نادیده گرفت. این درمان بهترین و موثرترین راه برای جوانسازی واژن شما به شمار می‌رود تا در آن ناحیه شادابی، طراوت و زیبایی را مشاهده کنید.

مزایای جوان سازی پوست واژن

تمام موارد زیر از جمله تاثیرات مفید کربوکسی تراپی واژن محسوب می شوند. این تاثیرات به علاوه شیوه آسان، بدود درد و خونریزی این روش، به محبوبیت آن می افزاید.

  • برگشت جذابیت جنسی و زیبایی های زنانه فرد
  • افزایش اعتماد به نفس در رابطه جنسی
  • افزایش میل جنسی و رسیدن به ارگاسم
  • رفع چین و چروک های پوست واژن
  • ایجاد حالت کشسانی و نرمی بافت واژن
  • ترمیم زخم های ناحیه واژن
  • و …

عوارض کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن کاملا بدون عوارض است چرا که به شیوه کاملا طبیعی و سازگار با بدن انجام می شود. جوانسازی واژن در این روش با کربن دی اکسید انجام می شود که گاز طبیعی موجود در بدن و محیط زندگی ما است. البته ممکن است برای افراد با پوست های حساس التهاب ناچیزی ایجاد شود اما جای نگرانی ندارد چرا که برای پوست های حساس طبیعی است و این التهاب خیلی زود از بین می رود. اثر کربوکسی تراپی پس از گذشت چند ماه از بین می رود و به درمان مجدد نیاز است. میزان ماندگاری اثر کربوکسی زنان به نوع زندگی شما بسیار وابسته است.

جوانسازی واژن

چه کسی نباید کربوکسی تراپی واژن انجام دهد؟

همانطور که ذکر شده بود کربوکسی تراپی تیرگی آسیب و عوارضی ندارد، اما مانند تمام روش های زیبایی که ممکن است برای گروه خاصی غیر قابل استفاده باشند، این روش جوانسازی واژن هم برای گروه هایی منع استفاده دارد.

  • افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی
  • بیماران حاد تنفسی
  • افراد مبتلا به سندروم خونریری های غیر قابل کنترل
  • بانوان مبتلا به عفونت قارچی و باکتریایی در ناحیه واژن
  • افراد مبتلا به قند خون بالا و دیابت
  • افراد کم خون
  • زنان باردار و شیرده
  • بانوانی که تحت شیمی درمانی هستند
  • و …

تمام این گروه های ذکر شده نمی توانند از جنبه های درمانی و زیبایی کربوکسی تراپی ناحیه واژن استفاده کنند.

مراقبت های پس از انجام کربوکسی تراپی تیرگی

پس از  انجام کربوکسی تراپی تیرگی سعی کنید مدت زمانی را به حالت خوابیده استراحت کنید. قرار گرفتن واژن در معرض خواب تازه می تواند تاثیر گذار باشد. همچنین نوشیدن مایعات سرد می تواند کمک کند. این نکات پس از گذراندن هر جلسه باید انجام شوند. دقت داشته باشید که در روز انجام جوانسازی واژن شنا نکنید و از انجام  ورزش های سنگین خودداری کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز کربوکسی تراپی تیرگی

تاثیر روش ذکر شده بسته به بدن فرد، متفاوت است؛ اما به طور میانگین بین سه تا ده جلسه زمان می برد تا  تاثیر خود را بگذارد. همانطور که گفته شد بدن هر فرد واکنش متفاوتی می دهد. میزان و سرعت تاثیر گذاری بستگی به ژنتیک، سوابق بیماری، سلامتی و سن فرد دارد. لازم به ذکر است که شما می توانید کربوکسی تراپی واژن را پس از تزریق بوتاکس نیز انجام دهید و  میزان اثر بخشی بوتاکس و کربوکسی تراپی را چند برابر کنید. اینکه فواصل بین جلسات به چه میزان باشد، توسط پزشک معین می شود. به طور معمول فاصله جلسات بین یک تا دو هفته است. اما بسته به نظر پزشک و شرایط بدن فرد، بین یک تا چهار هفته می تواند تغیر کند. لازم به ذکر است که هر جلسه چیزی حدود ده تا بیست دقیقه طول می کشد.

 

جوان سازی واژن

مدت ماندگاری اثر کربوکسی تراپی واژن

تاثیر کربوکسی تراپی ناحیه واژن مدت زمان حدودی 6 ماه یا شاید هم بیشتر است. مدت ماندگاری نیز مانند دیگر موضوعات درمانی به بدن فرد و عوامل تحت تاثیر آن بستگی دارد. البته این شیوه جوانسازی واژن نکاتی دارد که اگر رعایت شوند، می تواند ماندگاری آن را افزایش دهد. رعایت مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی که قبلا به آنها اشاره کردیم یکی از این نکات است. داشتن رژیم غذایی سالم، مصرف مکمل های غذایی سالم، ورزش منظم، تکرار درمان به صورت سالیانه و مهارت پزشک، همگی از عوامل تاثیر گذار در ماندگاری اثر کربوکسی تراپی واژن است.

کربوکسی تراپی زنان

کاربردهای کربوکسی تراپی بسیار متفاوت است اما در این میان کربوکسی تراپی تیرگی یکی از پرطرفدارترین کاربردهای این روش درمانی برای بانوان است. کربوکسی زنان برای رفع تیرگی یک درمان کم تهاجم و فوق العاده بی نظیر است. اثر کربوکسی تا مدت‌ها باقی می‌ماند و با بهره‌گیری از سبک زندگی سالم، اثر کربوکسی چند برابر می شود. کربوکسی تراپی واژن نیز از جمله شاخه های کربوکسی زنان است که بهترین تاثیر را در افزایش اعتماد به نفس بانوان به عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با این روش درمانی و کاربردهای شگفت انگیز آن، مقاله کربوکسی تراپی زنان را از دست ندهید.

کربوکسی زنان

کلام آخر

دریافتیم که می شود از کربوکسی تراپی برای جوان سازی و رفع تیرگی واژن نیز استفاده کرد. این روش جوانسازی یک شیوه درمانی و زیبایی ساده، بدون درد و عوارض است. مزایای بسیاری نیز دارد. البته می تواند برای گروه های خاصی که دچار بیماری هستند آسیب زا باشد و باید به این موضوع دقت شود. آشنایی با دیگر کاربردهای کربوکسی به شما این امکان را می دهد که بهترین روش های درمانی را برای مشکلات خود پیدا کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

5 دیدگاه

    1. اثر کربوکسی تراپی به صورت نرمال حدود 6 الی 8 ماه ماندگاری داره اما این ماندگاری اثر کربوکسی به نوع مراقبت های فردی هم وابسته است. تغذیه سالم و مراقبت های پوستی باعث افزایش ماندگاری اثر کربوکسی تراپی میشه. در مقاله زیر به صورت کامل می تونید درباره اثر کربوکسی اطلاع پیدا کنید.
      اثر کربوکسی تراپی

  1. درباره ماندگاری اثر کربوکسی در حوزه های مختلف درمانی مثل واژن و استریا و غبغب و زیر چشم و … شرایط یکسانه و به محل درمان بستگی نداره؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارن-طب

بیشتر بخوانید

دیدن همه

کلیه حقوق وبسایت برای کارن طب محفوظ است. طراحی و توسعه توسط ایده‌چی